lördag 26 september 2009

När jag går därifrån, och du håller kvar

Fan vad bra jag tar hand om mig själv. Har kännt hela veckan att sjukdom kan va på ingång. vad gör jag? Blir full blir bakis och sen full igen. Fruktansvärt galet och värda nätter men nu sitter jag här inför mitt 19års-partaj och är mer eller mindre sjuk. Men har det stoppat mej innan? no way! Lovar att allt kommer kännas bättre då damerna rullar in och alkoholen gör det den ska.
Kommer bli en galen natt och jag är taggad as hell. Hoppas att risken för spårning inte infinner sig. Men nästa vecka ska iallafall jag o shanaz BARA göra vettiga ting. Som att åka o hälsa på farmor, åka till IKEA och äta körva (fransk hotdog om jag får välja) samt att endast dricka alkohol på kvällarna. Sounds great!
Och om vi haft banan-kvällar innan vet jag inte vad vi ska kalla detta?

Och fast vi båda vill mer än någonting annat så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Inga kommentarer: