lördag 17 oktober 2009

free fallin'

Skyhög feber inatt. Hosta tills man spyr. snora tills man kvävs. Tur att ingen delade säng med mig inatt. Idag mår jag lite bättre. Hostan hindrade mig dock ifrån att gå på världens sötaste unges dop. Buuuu
Ikväll ska jag dock vara frisk. Systrarna jonsson gånger 3 på platå. Hur kan det sluta?
Och miriam, lugnt. Det existerar inte i våran värld.
Igår kollade jag på lasses film o tjöt. (förutom när min sexiga medverkan dök upp) Idag kollade jag på en annan del av köping, och tjöt. whata fuck? Och kom änglar fick mig på fall igen, den betyder något igen. Lars, han förstår mig som ingen annan. Tack!



Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst. Jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnar härnäst. Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting medan natten fäller blå kallas skuggor här omkring.
Vi skulle klara vad som helst vi skulle aldrig säga nej. Vad du anförtror åt mig ska jag anförtro åt dig. Och alldels nyss fick jag lyssna till ditt skratt, du berättade att du saknar mig inatt, det gör jag med. Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är, Som att natten här har sett allting och stilla sjunger med.

Inga kommentarer: