söndag 18 oktober 2009

use somebody

hahahahhahahahahahahahahahhaha vafan mariah! vad gör man när man blir för trött på sig själv? Och varför har man inte en filmkamera i pannan när man är ute o slirar? Kan komma på många fina annledningar till varför man inte har det.
Igår var det galet, återigen. Förfest med systrarna med vänner. Utgång med desamma. BÄSTA!
En galet bra kväll som slutade med att jag och miriam gav upp natt-kebaben för whiskey. Och det skulle vi aldrig gjort, även om det var i utbildningssyfte. Skönt att vakna brevid en bekant dam vid namn miriam och faktiskt kunna konstatera att vi hade förjävla kul igår. Alltid trevligt när man minns det iallafall. Idag har jag ätit frukost, kors i taket! Och inte nog med det jag åt ÄGG och drack TE. whatafuck. känner mig nästan som en mogen dam som inte äter kebab till frukost.
Idag ska jag.. umgås med mig själv och i afton med min ömma mor och systar. Det har utlovats pizzaparty. sååååååå skojsamt. Imorogn och förmodligen resten av veckan ska jag umgås med miriam, även om vi kanske borde va ifrån varandra ett tag för att slippa säga 'vad fan hände?'
MEN. vad fan hände??
all kärlek

Inga kommentarer: