söndag 25 oktober 2009

På andra sidan jorde, på andra sidan stan


Galen kväll och natt på jobbet. För mycket fulla människor med på tok för mycket raggningsförsök, för mycket spya (en dam bestämde sig för att spy mitt på disken vilket betydde att vi gick jobba i spy-doft hela natten, yami), för mycket stölder och helt enkelt för mycket fulla idioter. Damn vad jag ska bli snäll när jag är full..
Nu är det söndag Igen. En söndag utan bakfylla och utan ångest. Känns förjävla gött faktiskt. Antar att kvällen kommer innehålla tv, borde ta en promenad o få frisk luft också. Veckan kommer bli loveli med fina planer och en lägenhet för sig själv.
Och nu har jag besämt mig att jag vill inte vara endel av detta, jag stänger dörren och klarar mig bra utan att se. Jag blundar inte, jag väljer bara att inte se till att bli en del av det. (men det är så logiskt, alla fattar utom du)


Snart är det november, äntligen! -Det känns som allt kan börja nu..

Inga kommentarer: