lördag 24 oktober 2009

Slow down

Igår var lyckat. Efter mycket om och men slutade det med att jag shanti (reaine) emeli och min kära syster lindabinda intog platå (och även platens en sväng där linda hette anna) Fin kväll med galet bra musik. Dock märktes det på något vänster att det var fredag. Ikväll är det dreamteam som gäller i garderoben och jag gillart! Hoppas bara resorben gör sitt så att jag blir lite mer pepp och kan va en trevlig dam som drar in mycket dricks. Fram tills dess ska jag göra precis ingenting. Eller jo, laga mat, duscha och tagga. Har en känsla av att jag kommer få höra x antal saker om gårdagen när jag anländer, det är det som är det fina med att dela arbetsplats med fylle-uteställe. Och idag saknar jag någon att vara med. Någon att laga mat åt och jag kommer garanterat sakna någon att krypa ner hos när jag kommer hem vid fyra inatt.

You'll learn to hate me but stil call me baby

Inga kommentarer: