tisdag 6 oktober 2009

this is not what i do

Dagarna åker förbi o jag har inte samma panik som förr. Jag har ett jobb. Även om min mr sunshine till pappa inte tycker jag kan bygga en framtid på det känns det just nu förjävla bra.
Idag har jag hängt med emelie igen, vi lagade en smarrig gryta o va även o fikade. Sen var jag på personalmöte. (vuxenstatus) förjävla trevliga damer (o herre) till arbetskamrater och detta kan bli bra. Nu sitter jag hos linda och ska snart rulla direkt härifrån o raka vägen hem till min säng. Imorgon ska jag träffa miriam. vi ska fortsätta jobba på våra visioner att flytta ihop (bästa) jag ska inte gå ut imorgn, nono-mary! borde snyta mig, jag är trött på snor. Men jag har ingen näsduk.
adjöken

1 kommentar:

vaginan sa...

jag har en näsduk, men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner !