fredag 9 oktober 2009

What if I say I'm not just another one of your plays?

Jag har för första gången på ett jävla bra tag taiggt tag i mitt liv. Jag har nu anmält mig till bartenderkurs som drar igång i november vilket gör mig till klar bartender i slutet av december. love it love it love it! Vad har annars hänt? Onsdagen blev inte som planerad då jag föll för grupptrycket och gratis är gott plus att platens faktiskt är ett charmigt ställe där man kan finna nya vänner, prova det! Men gå helst dit i ett sällskap som innefattar minst en kissdam, annars kan man bli lite FÖR trevlig. Igår åkte miriam o jag på en-dags-rehab till morsan i rimforsa. Och då kunde vi ju faktiskt inte gå ut. Idag känner jag mig som en ny människa. Dock ska jag ändå inte ut ikväll utan ska serva fulla människor på platå. Men imorgon då jävlar, då ska jag va den fulla människan på platå. adjöken

Inga kommentarer: