lördag 14 november 2009

Jag måste bara hitta en roll

Jobb ikväll igen. Bättre sysseälsättning än att sitta hem och glo, det är jag tydligen blivit för rastlös för dessa dagar och nyttigare än att supa bort ännu flera hjärnceller. (Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd) Först blir det sushi och chill med maggan. Gött att någon mer har denna sjuka dygnsrytm. Imorgon är det söndag. adjö
Jag hade inga veckor inga dagar bara en rör av en massa tid
Jag ville hitta en bra peroll någonting tro på något som tog mig en bit över noll
Hon mötte mig med sitt leende hon sa ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll
Jag ger min själ till händerna, den som ger och inte rycker
jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker
(och den kunde inte ha passat bättre än nu)

Inga kommentarer: