onsdag 6 januari 2010

He said he would be there for me


Jag hatar vinter. Nu räcker det, jävla äckelkyla, äckelsnö och äceklvinterjacka.
Jag längtar till vår. Jag längtar till sommar. Varför är man så jävla ful på vintern? Blek, torr, plus att man måste gömma sig i en fet dunjacka.
Imorgon ska jag jobba i min käääära garderob. Synd, jag hade tänkt mig en freak-afton fast jag har igentligen inte råd så det kanske var det tur. Jag behöver förlora lite förstånd igen, men jag antar att jag kommer hinna ta igen det.
Som sagt garderoben is killing me, som tur är står jag bakom baren nästa torsdag och fredag. GALET TAGGAD! Så, kanske kanske ska jag kunna peppa mig för att vara den absolut charmigaste garderobiären i denna stad, den här helgen också
Ikväll ska jag se på film med pappa och äta glassbåt under en filt. Förmodligen kommer jag fortsätta vara bitterfitta över att det är tok-vinter ute.
På återseende!

Inga kommentarer: