lördag 21 augusti 2010

distance and time

Vi rullar ut ifrån stockholm. Vi har precis lämnat bort en av dom viktigaste och finaste människorna jag vet till huvudstaden. Min kära syster, dagen kom tillslut. Stockholm är inte långt bort, men är man van att ha sina bästa vänner på 100 m avstånd blir helt plötsligt dom där 20 milen en rätt stor distans. På radion spelas thriller med MJ. Jag kommer då att tänka på när malin och jag var små och mimade till thriller. Mal skulle givitivs vara MJ och jag fick vara dendär rösten som mummlar några rader i slutet. Jag förstår fortfarande inte vad det är han mumlar om och förstod det om möjligt ännu mindre vid 6 års ålder.
Jag hoppas att stockholm tar väl hand om min syster denna gång, hon kommer bli stor.
Och det viktigaste, jag fick sista kramen!
all kärlek

Inga kommentarer: