torsdag 19 augusti 2010

Igår blev det freakshow på högnivå förutom en knäskada och ett litet missförstånd som lyckades locka fram tarzan var kvällen fulländad. Det var också igår som jag förstod att bäzztrid och min fantastiska syster ska flytta. It's the end of an era, men jag ska krama dig sist

Imorse vaknade jag av ett vibrerande ljud. först trodde jag det var min vibrator som gått igång av sig själv, men det var bara min telefon som ringde. Det var malin, hon sa att vi skulle åka till mormor och äta kålpudding. Jag skrattade, malin skrattade inte utan va seriös. Hon menade att jag hade lovat att följa med till mormor kvällen innan. Jag hade inget val.
Efter att vi slaktat en kålpudding-form hos mormor åkt vi buss hem, det regna. Jag fick låna ett paraply av mormor, det var randigt och man kunde bära det som en väska om det var ihopfällt, tyvärr hade jag det inte ihopfällt så mycket eftersom det regna så mycket.
Nu är jag hemma. Ikväll tror jag det kan bli en bra kväll, om det blir som maj och mal planerar.
mvh stina

Inga kommentarer: