söndag 29 augusti 2010

Nu är mitt negerbarn hemma på fastlandet igen och det känns mer än fantastiskt!
Idag hade vi häng hos mig för första gången, homecomingparty med kräfor.
Sen skulle sofie färga mitt hår helt plötsligt börja det droppa något på golvet, det gör inget sa jag som trodde det var hårfärg. Det var inte hårfärg, sofie skämdes inte utan sa som om det vore självklart, det är snor. Sen skratta hon så mycket så hon börja gråta då kom det tårar på golvet. Sofie fick själv städa upp sina kroppsvätskor från mitt badrumsgolv, sen diska hon också. Negrer alltså.. ska nog anlita henne som hembiträde, Kan man va bästa vän med sitt hembiträde?
Sen kom en annan neger och vän. Han ville kolla på fotboll, han skrek så mycket så nu har jag huvudvärk. Steve lyfta upp göran och frågade om jag hade sytt honom själv för han undra vad fan det var för något, då fick han gå hem.
Summman av kardemumman blev ett rent golv, färgat hår och en ledsen göran.

Inga kommentarer: