tisdag 31 augusti 2010

Igår var jag så fruktansvärt skojigt full. Idag är det inte alls lika skojigt.
Det roligaste igår var nog när olof skulle försöka få bort min hicka. Han började med att försöka skrämma mig, innan han skrämde mig mumlade han lite till mig som att han skulle prata och att jag inte skulle vara beredd på att han skulle säga böh om cirka em sekunder. det gick inget bra alls. Sen skulle jag dricka fanta uppochner. Om ni har provat att dricka uppochner så vet ni hur jävla klurigt det är, att jag var tämligen berusad och att jag hade ca 15 cm klackar var inga hjälpande faktorer. sen skulle jag prova att hålla andan och svälja, det var också jättesvårt. Då blev olof arg och sa att jag skulle ställa mig på ett ben och hålla ut armarna och säga jag vill inte ha hicka mer. Sagt och gjort och hickan försvann.
Sen blev steve arg på mig för jag inte orkade gå på efterfest, han sa att jag var en torr kräftskiva. Efter alla aggressioner var jag helt slut i huvudet och gick hem.
Nu ska jag se på beverly hills. Sen ska jag åka till mamma och bli omhändertagen.

Inga kommentarer: