torsdag 16 september 2010

DEMOKRATI

Idag skulle malin och jag vara mogna kvinnor och gå till biblioteket och förtidsrösta. När jag kom hem till malin sa jag att jag tänkte rösta blankt för att jag inte har tillräckligt med information om vad dom olika snubbarna vill. Det enda jag va säker på var att inte rösta på sverigeemokraterna, Malin föreslog att vi skulle göra ett test på internet innan vi gick och rösta så vi viste vad vi skulle rösta på. Det slutade med att malin blev sverigedemokrat jag skrattade åt henne och sa att pappa skulle döda henne om han såg dethär. Sen var det min tur, jag skämms. Jag blev OCKSÅ sverigedemokrat. Domdär testerna funkar ju inte, jävla bullshit.

Vi besämde oss för tre saker. ett, att inte berätta något för pappa. två, att inte rösta på sverigedemokraterna trots att det där bögiga testet visade så. tre, att sova på saken och gå och rösta imorgon istället. Förmodligen blankt, jävligt tråkigt.

Ikväll skulle jag jobba i entrén på platå för första gången på fjorton vårar. John ringde och sa att jag inte alls skulle jobba i entrén. Jag ska första vara en yr höna i baren på nedervånigen och sen bli det home sweet home för att gå loss på övervåningen.
amen

Inga kommentarer: