söndag 19 september 2010

Idag har jag varit på kolmården med min kära familj.
Det var en upplevelse, jag har sett en himla massa roliga saker
Viste ni att alla djur är jävligt anal-kåta? Kanske låter lite grovt men akta dig vad dom va där och pilla/lukta/smaka
Från apa till noshörning till kamel. Det roligaste var nog när en apa blev lite kissnödig och törstig samtidigt så han kissade i sin hand och drack upp det. möms! En annan sak som var kul var när linda jag och malin snurrade på sånadär snurrsaker i en lekpark. Johan fick ta fart, det var en billig fylla. roligt.
Nu ligger jag här och mår illa som en idiot. Linda bjuder på pizzaparty men bara tanken av en pizza får mig att vlja spy. Anntingen är jag gravid eller så håller jag på att bli magsjuk, igenlitgen vet jag inte vad som är värst? Tror vi skulle kunna få en fin liten familj här på mina 30 kvm....
Så här ska jag ligga i min soffa. Föröska äta nudelsoppa dissa valvakan för ensam mamma söker och vänta på att min kära slutar jobba och kommer hem.
På onsdag fyller jag 20. Då ska jag anntingen blivit av med min magsjuka/illamående eller skitit ut dendär ungen och med andra ord vara frisk. Det här ska bli en fantastiskt vecka.
all kärlek

Inga kommentarer: