tisdag 7 september 2010

Idag bjöd jag in mig själv på pizzapaty hos padre. Jag tänkte att vi skulle se på idol och äta pizza, precis som i gammla tider. Pappa ville hellre se på fotboll och försökte fånga mitt intresse genom att bertätta att sverige spelar mot 'mitt' lag. mitt lag? San marino. Sen kom jag på att jag under min dataspelskarriär alltid valde mig själv till laget sverige för att få vara henke larsson och givetvis valde jag san mariono som motståndarlag, dom hade ju minst stjärnor och det var med andra ord en säker vinst. Kalla det fegt, men förlorade jag blev det inte en glad min på hela dagen, så jag gjorde det mest för husfriden.
idag har mormor varit här på besök. Hon ringde vid ett när jag var ute och gick och meddela att hon skulle komma och hälsa på i eftermiddag. Klockan två stod hon utanför min dörr, är det vad man kallar eftermiddag? Hon var artig och hade med sig blommor, som viserligen kommer vara döda inom två dygn men än sålänge är dom tjusiga att titta på.
Nu ska jag göra mig tjsuig för pizzapartyt.
löve

Inga kommentarer: