torsdag 23 september 2010

än så är jag ung och vaaaaaaaaaaacker

Igår hade jag världena bästaste födelsedag. Hade en fin dag med min challe och eftermiddag med mamma och systrarna. Kvällen är lite oklar.. den började bra med mat med platågänget och öl. Öl blev till en flaska friesta som mina chefer så vänligt tvingade mig att slakta. Efter ett par fish osv på det var jag redan ganska tappad då tydligen titti och john överraskade med spritbord på paltens. tappansson. Idag vaknade jag och var helt svart i näsan och luktade spya, charmigt. Hej vad fin du är sa challe. jag skratte i 14 sekunder och tolv hundradelar. Sen kom jag på att mitt kort var borta och att mådde som en idiot. Då skratte jag inte längre. Jag funderar mest över varför jag helt plötsligt kunde flytande tyska igår, varför malin och jag sjöng på alladin, varför jag skulle ha hävtävling med john och varför min spya var knalröd. Nu ligger jag i min soffa och dreglar över ryan atwood och försöker äta lite thaimat. Om ett par timmar är det dags att tvätta bort platensstämmpeln, nyktra till och gå till jobbet. Först solo, sen platå direkt efter. FANTASTISKT!
mvh mohamed

1 kommentar:

Frugan i sthlm sa...

oh va ja hade velat vara där, med dig med dig! älskar dig frugan , på avstånd <3 kärlek från sthlm pösss