torsdag 28 oktober 2010

Fiskarens vän

Systerkvällen igår var misig. När jag kom hem var planen att gå och lägga sig. Istället hamande jag på något vänster på en barstol på platå. Tänkte att en öl kunde vara gott i det bästa sällskapet. Titti tyckte som vanligt att hon hade ansvar över sin barn och matade dom gärna med fish och diverse andra shots. Jag blev full. Jag hamna på platens.
Platens var platens. En mycket skäggig man försökte ragga på mig genom att berätta att han byggde järnvägar. Jag var inte ett dugg intresserad och försökte få john att hålla lite om mig så den skägga mannen skulle förstå. Det gjorde han inte. Kvällen slutade med en liten show på citygrillen med titti. När jag kom hem tyckte jag att jag ville berätta om min läppglanssamling för challe. Han var inte så intresserad. Sen åt vi kebab.
Ikväll ska jag jobba, och jag är såååå peppad! Innan dess ska jag promenera och färga håret.
Adjö

Inga kommentarer: