onsdag 27 oktober 2010

Naked baby

Jag har precis varit och klippt mig. Jag känner mig naken.
Frisörskan sa att hon ville klippaa bort minst 20 cm. Ack nej sa jag och hon fick nöja sig med ca 10. Jag hatar att klippa mig. Jag känner mig alltid som en nakenhund när jag kommer hem.
Imorgon ska jag fäerga håret. Jag hoppas jag känner mig lite sexigare efter det.
Påvägen hem köpte jag tre läppglans. det är sant. sen köpte jag en mössa, utifall jag vill gömma mina få hårtussar som finns kvar.
Idag kom min kära syster mailoh till stan. Jag blev så glad. Malin blev så glad att hon nästan börja gråta när jag stod där på busscentralen och välkommnade henne. Kära någon..
Ikväll ska jag umgås med mina två systrar. Vi ska som vanligt äta tacos och bete oss. Jag längtar till nästa lördag, då ska vi ha en utgång alá systrarna jonsson. Där finns det mycket som är obilgatoriskt. (te x 10 fish, spya och kapris)
Nu ska jag ta tag i min lägenhet innan jag ska hem till mumin.

Inga kommentarer: