lördag 24 maj 2008

but i don't relly care what people say


Dansuppvisningen igår gick braa, det mesta satt där det skulle och nu får vi hoppas på ett MVG.
Annars igår så var sofie och bellah här o jag lagade mat åt dom, gotttt! sen kom oskarrr vi uppfann att david fang är vårat kärleksbarn, sen ramlade tina och johanna in o vi drog till vårdsberg C där det var ett jävla partaj, herregud vad spännande det var att va nykter (även om folk trodde jag var fullast av alla) Gick in o drog lite seriös dansmoves, skrämde nog endel, sorry! DANSA DÅÅÅÅ!
Hånade lite smått och funderade över hur fan man beter sej när man är full igentligen? Sen lämnade vi den parningsfesten och drog hem till tina, sköööönt att träffa min kära extramoder. (o tina också ioförsig) När tina konstaterat att livet är hårt för en fattig neger (?) somnade vi och tina sov fan rätt länge idag.. om tio räknas som länge! skvalller i köket, pepp inför vis och klart vi ska dit om vi nu ändå ska behöva bo i bilen!

O nu sitter jag här och är så sjukt uttråkad, fyfan vad kul! Som det ser ut just nu blir det att morsan kommer o hämtar mig snart sen blir det softkväll, med bad o grejer. petra va här nyss o jag blev ännu mer taggad för kryssningen när hon gav förslaget att vi måste starta supandet på bussen, haha! på fredag åker vi!
Imorgon ska oskar lära mig spela poker, hur nufan det ska gå..

Lär ju ha lagom kul ikväll så kommer säkert jiddra om nått då!
Hajdooo

Inga kommentarer: