torsdag 22 maj 2008

but when you call i never get that



Sista dagen på praktiken, och så var den apun över. lärt mig massor, och varit med om en hel del! Idag var det en jobbig dag, blev inget riktigt 'hejdå' till nån annan än min kära handledare pga av en ilsken man. Kommentarer man fick idag var bla -Jag ska döda dej! och andra stunden var det -Gud vilket vackert annsikte du har! Nu är det bara aup-uppgiften kvar sen ska jag droppa allt detdär, tar på en psykiskt kan jag lova.. (fysiskt också)

Imorgon är jag med andra ord ledig, och det kommer bli sjukt skönt, dock har jag dansuppvning vid två men vadå sovmorgon iallafall.. =)
Nu ska jag fan städa mitt rum ser ut som helvete, sen ska jag laga mat som jag måste ha klar till sju för då äre sytycd och sen äre sanningens ögonblick o efterlyst o grejer, tvnörd!
o rataaaraaa 8 dagar kvar till kryssningen! GAAALET
all kärlek!





Inga kommentarer: