tisdag 19 augusti 2008

suck my kiss!

Jaha då va fusknolle-jobbet över. och vist gick det bra.. Hade dock lite dåligt samvete eftersom jag blev polare med en ensam kille och en kille sa ; nu är vi ett gäng. mmh vist tänkte jag.. Dock var dom vell ändå lite tröga? När jag går ut för att byta om från kjol, klackar o linne till mina kläder som är chinos converse o dom ändå inte kan lista ut vem som är fusknolla? Jag är iallafall sjukt glad att jag börjar mitt sista år, och inte mitt första.
Imorgon börjar vi inte förns tjugo i elva o då har vi en lektion, sen nollning efter lunch och på kvällen. soooft! o jag ska bevisa för dom att det var som jag sa, att jag inte är lika snäll som jag verkar..

Nuu blir det sex and the city o sen sova. Pluggisar kan inte vara vakna hela natten.

I searh you i find my heart

Inga kommentarer: