torsdag 21 augusti 2008

o det blod som jag trodde va stilla det fick du att rinna

Måste börjar med att säga huuur taggad jag är till winenrbäck! ska bli så jävla underbart att stå längst fram o skrika igen. lyssnar på winnerbäck nu o har stoora förhoppningar! kommer bli grymt!
Idag hade vi en lektion, kändes jävligt värdefullt. Men sen bar det av till nollning och inte undra på om dom är lite rädda för mej, jag skriker ju ganska högt. Imorgon blir det riktig nollning och då kommer jag inte behöva skrika eftersom vi fått megafonen nu och imorgon ska vi även fixa våra vita rockar, shiiiibby!
Har nyss vart ute på en powerwalk med stretch o styrka när jag kom hem. Kanske tid o börja om man vill hänga på liite när dansen sätter fart!
Ska ta mej en dusch o sen ska jag käka bakad potatis o sen köpte tre röda kompisar som jag ska äta upp.
Känner mej lite ensammen eftersom min man gått o blivit himla sjuk. det suger. men jag hoppas jag får se honom något i helgen. no air..
time fore som action!

Hjärterdam hur är du? Har du samlat dej nu har du funnit din menning med livet?

Inga kommentarer: