söndag 24 augusti 2008

tack lasse

gårdagen var perfekt! och räcker vell igentligen att jag säger att det var den absolut bästa lassekonserten jag varit på? Kram, autograf och en jävla massa känslor som han visade på scen gjorde det perfekt.Idag är jag passiv, sjukt trött efter helgen som varit fullpackad. Nollningen blev skitbra men det var rätt anstängande. o annars saknar jag bara johan. Men det kommer bli bra, ingen stress för vi har ju hela livet på oss. <3
– Åh, min gamla hemstad! Jag tror nästan alla är här! För er som inte förstått var ni har kommit, jag heter alltså Lasse ...
– Jag blir blyg på scenen. Men ni är så generösa i Linköping. Det skulle kunna vara ”han ska inte tro att han e’ nåt”. Ni måste vara oerhört harmoniska här. Tack!
innan han drog igång söndermarken. galet stolt linköpingsbo var man då!

Inga kommentarer: