måndag 13 oktober 2008

stupid shit


måndag igen o rätt bra helg behind.

Fredag blev det pizza o film mä min hane. Mirrors o den va vell lite småläskig.. fast johan va räddare än mig rajt?

Lördag vare dags var partaj as hell. Förfestade här för att sedan gå (vingla) iväg o bowla. jag har aldrig gjort en strike i hela mitt liv o gör 2 på raken när jag är packad. dock vann emeli. Elin hade för tjocka fingrar för att få plats i kloten o försökte sno mä sej skorna. bradär!
sedan beställdes shoten in o allt blev rätt rörigt. saknade min man.

Igår var det dans igen. jag o emeli va rätt lost faktiskt. satte knappt en slide med snurr o hur borta är man inte då? starta den riktiga koregrafin o den är fett göörlie så är vell bara o ta fram den sidan? Åkte sen mä johan till sina kusiner, himla trevligt o sen hem o båda var rätt döda..

Måndag o idag har jag typ... spelat snake. jag är bäst!!




Inga kommentarer: