tisdag 14 oktober 2008

would you stay with me?

sjukt trött..
har varit duktig i skolan, tränat (var ensam på gymmet med en gubbe, charmigt) och sedan hem för att plugga inte ens tagigt min lilla tupplur =( låter som en gammal tant..
Har nyss lagat mat o haft mej. vuxenpoäng plus förberedelse fore my own place!
Ska ta tag i mitt mess till rum och fixa lite sen blir det älskade andra avenyn (med sämst skådespealre, jag vet) och sen desperate houswives plus popcorn o cola. det är jag fan värd.
tidigt afton idag, i en ensam säng utan min hane som knuffas o snor täcke. hur ska jag klara det?


imorgon har typ alla i min klass sovmorgon till tjugo i elva, förutom JAG eftersom JAG har nationellt prov i engelska B speaking.. känns jävligt ovärt men vafan inte mycket o välja på. dagen i övrigt är slapp och blir ett par ärenden på stan och förmodligen prova balklänning, kors i taket!


If I promise not to fight, at least not tonight
Would you stay the night?




vart ä mina chinos?????

Inga kommentarer: