onsdag 21 oktober 2009

Idag har jag konstaterat att det är harmoniskt på morgonkvisten (gick upp fem för att min syster snrakde o va närgången) att mamma säng är vääääldigt behaglig (somna om likna snabbt) samt att snabbmakroner är gödigt och att min katt börjar bli gammal. Hon har sovit hela dagen vid min sida. Men i skrivande stund leker hon med ett snöre, det inger hopp om att hon är frisk ialalfall. Jag är på rehab hos min mor fortfarande. Underbart skönt och det känns som att jag inte behövde ännu en däng-fylla på platens. Att det är onsdag och jag är hemma, det ska vi istället fira på fredag. O då kommer jag va i topp-trim efter denna hälsoresa. Hälsoresa vet jag dick inte om jag vill kalla det. Jag sitter just nu o väntar på mammas pannbiffar. Ska ikväll även hinna trycka i mig lite godis och chips o dipp. Ikväll är det även bonde söker fru och greys anatomy att se fram emot. BÄSTA! Börjar känna mig lite isolerad här ute..så imorgon kan det ske ett miljöbyte in till staden. Inte för jag vet vad som kan vara mer intressant där än här? rimforsa has it all. Eller nej, den som har allt. Det är min mamma <3
Nu ska jag på sammanträde i gastochspökeriföreningen!

Inga kommentarer: